concept cars

KONCEPTY

Koncepty Lexus poskytují fascinující ukázky budoucího směřování našeho designu.

main menu lexus brand

DESIGN A
INOVACE

Seznamte se o odvážným a dynamickým designem značky Lexus.

hybrid cars

HYBRIDNÍ
MODELY

Lexus Hybrid Drive inteligentně kombinuje pohon elektromotoru a zážehového motoru.

lexus service

SLUŽBY
LEXUS

Služby a servis pro majitele vozů Lexus.

used cars

OJETÉ
VOZY

Nabídka prověřených ojetých vozů od všech autorizovaných prodejců Lexus.

GS 200t

VYCHUTNEJTE SI RADOST Z VÝKONU DOPOVANÉHO TURBEM A OSMISTUPŇOVÉ AUTOMATICKÉ PŘEVODOVKY.


CO2 kombinovaný provoz (g/km) 183
Kombinovaný provoz (l/100km) 7,9
Zrychlení 0-100 km/h (s) 7,3
Maximální rychlost (km/h) 230

OD 1 188 000 Kč

NOVÝ LEXUS GS 200t

VYCHUTNEJTE SI RADOST Z PŘEPLŇOVANÉHO VÝKONU A PROPRACOVANÉ
OSMISTUPŇOVÉ AUTOMATICKÉ PŘEVODOVKY.

Nové GS 200t pohání dynamický zážehový agregát 2,0 litru turbo, jenž nabízí precizní kontrolu při jízdě ve vlásenkách, stejně tak jako prvotřídní kultivovanost na dálnicích, typickou pro vozy značky Lexus. Pohonná jednotka s pokrokovým vstřikováním D-4ST posílá na zadní kola až 245 koní a pyšní se příkladnou spotřebou paliva i okamžitým nástupem točivého momentu.

Osmistupňová automatická převodovka v GS 200t umožňuje vozu rychle akcelerovat až do maxima 230 km/h, včetně možnosti ručního řazení rychlostních stupňů nebo volby jízdních režimů ECO, NORMAL, SPORT S a SPORT S+ nabízených systémem Drive Mode Select.

CENY & SPECIFIKACE

INFORMUJTE SE O PODROBNOSTECH A POROVNEJTE ROZDÍLY

gs200t quote 200x200 white

NOVÉ GS ZHMOTŇUJE ZÁSADNÍ ZMĚNU. VEZMĚME SI NAPŘÍKLAD DRAVOU MASKU CHLADIČE VE TVARU VŘETENE NEBO PRŮLOMOVÁ KONSTRUKČNÍ ŘEŠENÍ, JAKO JE PODVOZKOVÁ TECHNOLOGIE LDH (LEXUS DYNAMIC HANDLING) NEBO POHON LEXUS HYBRID DRIVE DRUHÉ GENERACE.

Yukihiko Yaguchi, hlavní konstruktér GS

HLAVNÍ PRVKY MODELU

SEZNAMTE SE S MODELEM GS 200t

Za volantem GS 200t - Hlavní rysy

HLAVNÍ RYSY

GS je zcela novým typem sedanu značky Lexus, jehož vývoj probíhal na nejpokrokovějším jízdním simulátoru na světě a vůz samotný při testování absolvoval více než 1,6 mil. kilometrů. Začali jsme zvyšováním tuhosti podvozku, instalací nových tlumičů a návrhem nového víceprvkového zavěšení zadních kol. Poté jsme vytvořili propracovaný návrh aerodynamiky s těsnějším obtékáním vzduchu kolem karoserie v zájmu lepší jízdní dynamiky i přesnosti řízení. Ke špičkové kultivovanosti tohoto vozu přispívá i hladký podvozek nebo malé spoilery na koncových svítilnách ke zvýšení stability a potlačení aerodynamického hluku.

V kabině GS 200t - Hlavní rysy

HLAVNÍ RYSY

O úžasné kvalitě nového GS se přesvědčíte v okamžiku, kdy se poprvé dotknete nádherných stehů na volantu obšitém kůží nebo ovládacích prvků audio soustavy, vyrobených technologií přesného obrábění z hliníku. Zářivý lak karoserie je výsledkem ručního mokrého broušení (jde o časově náročný proces, vyhrazený zpravidla jen pro speciálně karosované vozy) a následné pečlivé kontroly okem i digitálními metodami s cílem zajistit naprosto dokonalou povrchovou úpravu. Nad výrobou modelu GS v závodu, kde byl produkován náš ikonický supersport Lexus LFA, dohlížejí nejzručnější mistři výroby Lexus označovaní ‘Takumi’. Tito dokonale proškolení a zkušení pracovníci dbají na to, aby každý vyrobený vůz splňoval naše bezkonkurenční standardy na poli kvality dílenského zpracování.

Bezpečnost v GS 200t - Hlavní rysy

HLAVNÍ RYSY

Lexus vždy stál v čele vývoje bezpečnostních technologií a systémů na podporu řízení, přičemž všechny své nové modely testuje na celosvětově největším jízdním simulátoru. Nové GS těží z našeho špičkového výzkumu na poli technologií pro předcházení nehodám, a je tudíž standardně vybaveno průkopnickým bezpečnostním systémem Lexus Safety System +. Zahrnuje bezpečnostní systém pro předcházení kolizím s rozpoznáváním chodců; systém pro udržování vozidla v jízdním pruhu; systém rozpoznávání dopravních značek se zobrazováním dopravního značení na displeji před řidičem; automatická dálková světla pro lepší viditelnost za jízdy v noci; a adaptivní tempomat schopný regulovat rychlost jízdy podle vozidla vpředu.

Zavěšení kol vpředu / vzadu

ZAVĚŠENÍ KOL VPŘEDU / VZADU

Přední dvojité lichoběžníkové zavěšení upravené konstrukce s prvky z kovaného hliníku je nyní lehčí a vykazuje lepší odezvu. Pečlivé odladění celé konstrukce soustavy zavěšení kol výrazně zlepšilo stabilitu, ovladatelnost i jízdní pohodlí.

Stabilitu jízdy v přímém směru i v zatáčkách výrazně posunula úprava geometrie a uspořádání zavěšení zadních kol typu multi-link. Ke snížení hmotnosti při současném zvýšení pevnosti a přesnosti napomohla kombinace prvků z vysokopevnostní oceli a komponent vyrobených z hliníku litého pod tlakem, resp. kovaného hliníku.

Sedadla se skvělou oporou

SEDADLA SE SKVĚLOU OPOROU

Výsledkem více než pětiletého vývoje týmu specialistů je konstrukce sedadel přinášející optimální úlevu při projevech únavy. Obě přední sedadla ve stupni výbavy Luxury nabízejí nastavitelnou oporu v oblasti pánve (celosvětová novinka) společně s oporou v oblasti ramen a boků i opěrkami hlavy včetně bočních opěrek.

Funkce vyhřívání a ventilace

FUNKCE VYHŘÍVÁNÍ A VENTILACE

U verze s koženým čalouněním sedadel může řidič i přední spolujezdec samostatně nastavovat vyhřívání nebo ventilaci sedadel podle aktuální potřeby. Tato funkce, vítaná zejména za extrémních klimatických podmínek, ještě umocňuje celkovou atmosféru na míru ušitého luxusu.

Tuhý podvozek

TUHÝ PODVOZEK

Nové GS s vyšší torzní tuhostí a přepracovanou soustavou odpružení je dynamičtější a pyšní se ještě lepšími jízdními vlastnosti. Je to vůz, jenž zprostředkuje hmatatelnou jistotu za volantem, s inspirujícím podvozkem schopným řidiče odměnit naprosto přesným jízdním chováním.

Adaptivní variabilní odpružení

ADAPTIVNÍ VARIABILNÍ ODPRUŽENÍ

Tlumicí sílu na každém z kol inteligentně reguluje systém adaptivního variabilního odpružení podle povrchu vozovky a pokynů od řidiče. To přispívá k vyššímu jízdnímu pohodlí i lepší stabilitě a ovladatelnosti – zejména při rychlém průjezdu zatáček.

Adaptivní dálková světla

ADAPTIVNÍ DÁLKOVÁ SVĚTLA

Nastavitelný systém adaptivních dálkových LED světel nedovoluje, aby GS oslňovalo ostatní účastníky silničního provozu. Osvětlenou oblast přesně vymezuje celkem 11 LED diod v každém světlometu s řízenou aktivací každé diody samostatně.

Systém pro sledování mrtvých úhlů

SYSTÉM PRO SLEDOVÁNÍ MRTVÝCH ÚHLŮ

Radarová čidla zabudovaná v rozích zadního nárazníku detekují vozidla ve vedlejších pruzích, která nejsou vidět ve vnějších zpětných zrcátkách. Pokud dá řidič znamení o změně směru jízdy a do jeho mrtvého úhlu výhledu vjede jiné vozidlo, systém pro sledování mrtvých úhlů okamžitě aktivuje výstražný signál v příslušném zpětném zrcátku.

Systém rozpoznávání dopravních značek

SYSTÉM ROZPOZNÁVÁNÍ DOPRAVNÍCH ZNAČEK

Systém rozpoznávání dopravních značek (RSA) v novém GS sleduje dopravní značení pomocí kamery na čelním skle a poskytuje řidiči příslušné informace na multi-informačním displeji. Systém RSA dokáže rozpoznat dopravní značky, které jsou v souladu s vídeňskou Úmluvou o silničním provozu (včetně elektroluminiscenčního a blikajícího značení).

Deset airbagů

DESET AIRBAGŮ

Vedle mimořádně robustního ochranného prostoru pro cestující dohlíží nad bezpečností i desítka airbagů řízených senzory. Všechny bezpečnostní pásy, s výjimkou prostředního sedadla vzadu, jsou rovněž vybaveny předpínači. Řidiče a předního spolujezdce chrání čelní airbagy s dvoustupňovým plněním, stejně tak jako kolenní a boční airbagy. Pro krajní zadní sedadla jsou standardně k dispozici boční airbagy. Po celé délce kabiny ubíhají hlavové záclonové airbagy na obou stranách vozu. Tato výjimečná úroveň bezpečnosti je pro nové GS standardem. Výsledkem je výrazné snížení rizika případných zranění.

12,3" multimediální displej

12,3" MULTIMEDIÁLNÍ DISPLEJ

Extra velký 12,3" displej multimediální soustavy může řidič i přední spolujezdec ovládat pomocí rozhraní Remote Touch; řadu funkcí lze též jednoduše ovládat hlasovými příkazy. Rozdělená širokoúhlá obrazovka umožňuje snadno sledovat dva typy informací, např. velké mapy společně s informacemi o kanálu digitálního vysílání DAB.

Třízónová klimatizace

TŘÍZÓNOVÁ KLIMATIZACE

Kabina nového GS je rozdělena do tří zón obsluhovaných elektronicky řízenou klimatizací s technologií Nanoe®, která je jedinečnou světovou novinkou značky. Pasažéři na předních sedadlech zadávají individuální nastavení prostřednictvím rozhraní Remote Touch nebo čelního panelu, zatímco zadní cestující regulují teplotu ve své zóně na samostatném panelu.

Kůží obšitý volant

KŮŽÍ OBŠITÝ VOLANT

Pro nové GS byl navržen nový tříramenný volant obšitý kůží. Na mistrně zpracovaném volantu se přibližně v místě palců nacházejí tlačítka pro ovládání audio soustavy, displeje, telefonu a aktivace hlasových příkazů.

Digitální konektivita

DIGITÁLNÍ KONEKTIVITA

Na displeji multimediální soustavy lze synchronizovat řadu digitálních aplikací. Uživatel může např. jednoduše stáhnout všechny kontakty ze svého smartphonu a poté adresář procházet na displeji vozidla. Pomocí různých zobrazení na displeji je možné sledovat a ovládat zařízení iPhone® nebo jiné multimediální přístroje.

Řazení páčkami pod volantem

ŘAZENÍ PÁČKAMI POD VOLANTEM

Ačkoli zcela nové GS umožňuje jízdu v plně automatickém režimu řazení, pomocí pádel pod volantem může řidič rychle měnit převodové stupně i v ručním režimu. Technologie původně vyvinutá pro vozy Formule 1 dokáže řidiče lépe vtáhnout do děje.

ŽÁDNÉ VÝSLEDKY

Vámi zadaným kritériím neodpovídají žádné vlastnosti vozidla. Rozšiřte své hledání a zkuste hledat znovu.

GS 200t F SPORT

gs200t fsport

ÚCHVATNÝ DESIGN

Model GS 200t F SPORT umně spojuje dravý design se specifickým naladěním podvozku, za nímž stojí tentýž tým, který vyvinul ikonický supersport LFA a výkonné modely s označením F, tedy RC F a GS F. Výsledek vám bezpochyby zrychlí srdeční tep. Z vylepšení exteriéru jmenujme větší charakteristickou masku chladiče Lexus ve tvaru vřetene (s rastrem obsahujícím písmena L), chladicí kanály předních brzd nebo aerodynamické lamely pro zvýšení přítlaku.

Ve sportovním kokpitu verze F SPORT si vychutnáte dokonalé spojení se svým vozem. Ručně prošívaná sportovní sedadla vás těsně obepnou shora až dolů. Ergonomický sportovní volant a strojově obrobené hliníkové pedály zase zprostředkují pozoruhodnou zpětnou vazbu, abyste se mohli plně oddat vozovce před vámi.

TCE-CZ využívá technologii cookie pro zjištění míst, odkud jste přišli na stránky LEXUS, k registraci uživatelské aktivity na stránkách LEXUS a zhodnocení a vylepšení stránek LEXUS tak, aby pro vás byly přínosnějšími. TCE-CZ neregistruje pomocí této technologie informace o jednotlivých uživatelích - žádné osobní informace o Vás nejsou pomocí této technologie uchovávány či využívány. Svůj webový prohlížeč můžete nastavit tak, aby cookies nepřijímal či varoval před jejich přijetím.