concept cars

KONCEPTY

Koncepty Lexus poskytují fascinující ukázky budoucího směřování našeho designu.

main menu lexus brand

DESIGN A
INOVACE

Seznamte se o odvážným a dynamickým designem značky Lexus.

hybrid cars

HYBRIDNÍ
MODELY

Lexus Hybrid Drive inteligentně kombinuje pohon elektromotoru a zážehového motoru.

lexus service

SLUŽBY
LEXUS

Služby a servis pro majitele vozů Lexus.

used cars

OJETÉ
VOZY

Nabídka prověřených ojetých vozů od všech autorizovaných prodejců Lexus.

GS 450h

VYCHUTNEJTE SI ÚŽASNÉ ZRYCHLENÍ A SKVĚLÉ VÝKONY ZA VYSOKÝCH RYCHLOSTÍ V NEJSCHOPNĚJŠÍM PLNĚ HYBRIDNÍM SEDANU NA SVĚTĚ.


CO2 kombinovaný provoz (g/km) 139
Kombinovaný provoz (l/100km) 6,0
Zrychlení 0-100 km/h (s) 5,9
Maximální rychlost (km/h) 250

OD 1 423 000 Kč

ZBRUSU NOVÝ LEXUS GS 450h

VYCHUTNEJTE SI ÚŽASNÉ ZRYCHLENÍ A SKVĚLÉ VÝKONY ZA VYSOKÝCH RYCHLOSTÍ V NEJSCHOPNĚJŠÍM PLNĚ HYBRIDNÍM SEDANU NA SVĚTĚ.

Nové GS 450h vybavené pohonem Lexus Hybrid Drive nabídne úchvatný výkon plně hybridního ústrojí. Systém složený ze zážehové jednotky 3,5 litru V6 s přímým vstřikováním paliva a Atkinsonovým cyklem v kombinaci s vysoce výkonným elektromotorem dokáže nabídnout až 345 koní.

Akcelerace je neuvěřitelně hladká a rychlá (100 km/h za 5,9 sekundy), nicméně spotřeba paliva poklesla o více než 20 % na 5,9 l/100 km* při emisích CO2 pouhých 137 g/km*. V režimu elektromobilu, podobně jako u všech hybridních modelů Lexus, vůz nespotřebovává žádné palivo a pohybuje se s nulovými emisemi. *Platí pro stupeň výbavy Eco

CENY & SPECIFIKACE

INFORMUJTE SE O PODROBNOSTECH A POROVNEJTE ROZDÍLY

gs450 quote 200x200 black

NOVÉ GS ZHMOTŇUJE ZÁSADNÍ ZMĚNU. VEZMĚME SI NAPŘÍKLAD DRAVOU MASKU CHLADIČE VE TVARU VŘETENE NEBO PRŮLOMOVÁ KONSTRUKČNÍ ŘEŠENÍ, JAKO JE PODVOZKOVÁ TECHNOLOGIE LDH (LEXUS DYNAMIC HANDLING) NEBO POHON LEXUS HYBRID DRIVE DRUHÉ GENERACE.

Yukihiko Yaguchi, hlavní konstruktér GS

HLAVNÍ PRVKY MODELU

SEZNAMTE SE S MODELEM GS 450h

Za volantem GS 450h - Hlavní rysy

HLAVNÍ RYSY

GS je zcela novým typem sedanu značky Lexus, jehož vývoj probíhal na nejpokrokovějším jízdním simulátoru na světě a vůz samotný při testování absolvoval více než 1,6 mil. kilometrů. Začali jsme zvyšováním tuhosti podvozku, instalací nových tlumičů a návrhem nového víceprvkového zavěšení zadních kol. Poté jsme vytvořili propracovaný návrh aerodynamiky s těsnějším obtékáním vzduchu kolem karoserie v zájmu lepší jízdní dynamiky i přesnosti řízení. Ke špičkové kultivovanosti tohoto vozu přispívá i hladký podvozek nebo malé spoilery na koncových svítilnách ke zvýšení stability a potlačení aerodynamického hluku.

V kabině GS 450h - Hlavní rysy

HLAVNÍ RYSY

O úžasné kvalitě nového GS se přesvědčíte v okamžiku, kdy se poprvé dotknete nádherných stehů na volantu obšitém kůží nebo ovládacích prvků audio soustavy, vyrobených technologií přesného obrábění z hliníku. Zářivý lak karoserie je výsledkem ručního mokrého broušení (jde o časově náročný proces, vyhrazený zpravidla jen pro speciálně karosované vozy) a následné pečlivé kontroly okem i digitálními metodami s cílem zajistit naprosto dokonalou povrchovou úpravu. Nad výrobou modelu GS v závodu, kde byl produkován náš ikonický supersport Lexus LFA, dohlížejí nejzručnější mistři výroby Lexus označovaní ‘Takumi’. Tito dokonale proškolení a zkušení pracovníci dbají na to, aby každý vyrobený vůz splňoval naše bezkonkurenční standardy na poli kvality dílenského zpracování.

Bezpečnost v GS 450h - Hlavní rysy

BEZPEČNOST V GS 450h - HLAVNÍ RYSY

Lexus vždy stál v čele vývoje bezpečnostních technologií a systémů na podporu řízení, přičemž všechny své nové modely testuje na celosvětově největším jízdním simulátoru. Nové GS těží z našeho špičkového výzkumu na poli technologií pro předcházení nehodám, a je tudíž standardně vybaveno průkopnickým bezpečnostním systémem Lexus Safety System +. Zahrnuje bezpečnostní systém pro předcházení kolizím s rozpoznáváním chodců; systém pro udržování vozidla v jízdním pruhu; systém rozpoznávání dopravních značek se zobrazováním dopravního značení na displeji před řidičem; automatická dálková světla pro lepší viditelnost za jízdy v noci; a adaptivní tempomat schopný regulovat rychlost jízdy podle vozidla vpředu.

Pokroková baterie hybridního pohonu

POKROKOVÁ BATERIE HYBRIDNÍHO POHONU

Řízení toku energií u hybridní baterie typu NiMH má na starosti propracovaný software. Tímto je zajištěno potřebné dobíjení baterie během jízdy, čímž odpadá nutnost připojování baterie k externímu zdroji. Kompaktní provedení akumulátoru zároveň přispívá k výraznému zvětšení zavazadelníku.

12,3" multimediální displej

12,3" MULTIMEDIÁLNÍ DISPLEJ

Extra velký 12,3" displej multimediální soustavy může řidič i přední spolujezdec ovládat pomocí rozhraní Remote Touch; řadu funkcí lze též jednoduše ovládat hlasovými příkazy. Rozdělená širokoúhlá obrazovka umožňuje snadno sledovat dva typy informací, např. velké mapy společně s informacemi o kanálu digitálního vysílání DAB.

Třízónová klimatizace

TŘÍZÓNOVÁ KLIMATIZACE

Kabina nového GS je rozdělena do tří zón obsluhovaných elektronicky řízenou klimatizací s technologií Nanoe®, která je jedinečnou světovou novinkou značky. Pasažéři na předních sedadlech zadávají individuální nastavení prostřednictvím rozhraní Remote Touch nebo čelního panelu, zatímco zadní cestující regulují teplotu ve své zóně na samostatném panelu.

Digitální konektivita

DIGITÁLNÍ KONEKTIVITA

Na displeji multimediální soustavy lze synchronizovat řadu digitálních aplikací. Uživatel může např. jednoduše stáhnout všechny kontakty ze svého smartphonu a poté adresář procházet na displeji vozidla. Pomocí různých zobrazení na displeji je možné sledovat a ovládat zařízení iPhone® nebo jiné multimediální přístroje.

Funkce vyhřívání a ventilace

FUNKCE VYHŘÍVÁNÍ A VENTILACE

U verze s koženým čalouněním sedadel může řidič i přední spolujezdec samostatně nastavovat vyhřívání nebo ventilaci sedadel podle aktuální potřeby. Tato funkce, vítaná zejména za extrémních klimatických podmínek, ještě umocňuje celkovou atmosféru na míru ušitého luxusu.

Sedadla se skvělou oporou

SEDADLA SE SKVĚLOU OPOROU

Výsledkem více než pětiletého vývoje týmu specialistů je konstrukce sedadel přinášející optimální úlevu při projevech únavy. Obě přední sedadla ve stupni výbavy Luxury nabízejí nastavitelnou oporu v oblasti pánve (celosvětová novinka) společně s oporou v oblasti ramen a boků i opěrkami hlavy včetně bočních opěrek.

Kůží obšitý volant

KŮŽÍ OBŠITÝ VOLANT

Pro nové GS byl navržen nový tříramenný volant obšitý kůží. Na mistrně zpracovaném volantu se přibližně v místě palců nacházejí tlačítka pro ovládání audio soustavy, displeje, telefonu a aktivace hlasových příkazů.

Řazení páčkami pod volantem

ŘAZENÍ PÁČKAMI POD VOLANTEM

Ačkoli zcela nové GS umožňuje jízdu v plně automatickém režimu řazení, pomocí pádel pod volantem může řidič rychle měnit převodové stupně i v ručním režimu. Technologie původně vyvinutá pro vozy Formule 1 dokáže řidiče lépe vtáhnout do děje.

Zážehový motor využívající "Atkinsonův cyklus"

ZÁŽEHOVÝ MOTOR VYUŽÍVAJÍCÍ ‘ATKINSONŮV CYKLUS’

Srdcem GS 300h je mimořádně hospodárný zážehový čtyřválec 2,5 litru (resp. 3,5 litru V6 v případě GS 450h) využívající pokrokovou technologii přímého vstřikování D-4S, časování ventilků dual VVT-i a tzv. Atkinsonův cyklus. Obě pokrokové jednotky i díky systému Start/Stop pomáhají snižovat spotřebu paliva a hladinu emisí.

Režim elektromobilu

REŽIM ELEKTROMOBILU

V režimu elektromobilu s dostatečně nabitou baterií se vůz může pomalu pohybovat na kratší vzdálenost čistě na elektřinu. Režim EV je prakticky neslyšný, zcela bez emisí a s nulovou spotřebou paliva. Využijete jej zejména při popojíždění v kolonách nebo v parkovacích domech.

Výkon plně hybridního ústrojí

VÝKON PLNĚ HYBRIDNÍHO ÚSTROJÍ

Nové modely GS 300h a GS 450h nabídnou pozoruhodný výkon plně hybridního ústrojí. S modelem GS 450h zrychlíte z 0 na 100 km/h za pouhých 5,9 sekundy (s max. rychlostí až 250 km/h, pokud to dovolují předpisy), přičemž kombinované emise GS 300h činí jen 109 g/km* při spotřebě paliva pouhých 4,7 l/100 km*. * Platí pro stupeň výbavy Eco.

Jednotka řízení energie

JEDNOTKA ŘÍZENÍ ENERGIE

‘Mozkem’ ústrojí Lexus Hybrid Drive je jednotka řízení energie (PCU), která nepřetržitě optimalizuje rozdělování zdrojů energie – elektřina, benzín nebo kombinace obou zdrojů. Jednotka PCU rovněž řídí proces dobíjení hybridní baterie, ať již přidělováním energie motoru k pohonu generátoru nebo prostřednictvím rekuperačního brzdění.

Rekuperační brzdění

REKUPERAČNÍ BRZDĚNÍ

Během brzdění nebo zpomalování pohánějí kola vysoce výkonný elektromotor, který zde plní funkci generátoru energie. Kinetická energie – která by se jinak ztrácela ve formě tepla – se tímto způsobem uchovává a přeměňuje na elektřinu. Elektřina se ukládá do hybridní baterie, kde později slouží k pohonu v režimu elektromobilu nebo k posílení akcelerace.

Deset airbagů

DESET AIRBAGŮ

Vedle mimořádně robustního ochranného prostoru pro cestující dohlíží nad bezpečností i desítka airbagů řízených senzory. Všechny bezpečnostní pásy, s výjimkou prostředního sedadla vzadu, jsou rovněž vybaveny předpínači. Řidiče a předního spolujezdce chrání čelní airbagy s dvoustupňovým plněním, stejně tak jako kolenní a boční airbagy. Pro krajní zadní sedadla jsou standardně k dispozici boční airbagy. Po celé délce kabiny ubíhají hlavové záclonové airbagy na obou stranách vozu. Tato výjimečná úroveň bezpečnosti je pro nové GS standardem. Výsledkem je výrazné snížení rizika případných zranění.

Adaptivní dálková světla

ADAPTIVNÍ DÁLKOVÁ SVĚTLA

Automatická dálková světla v noci využívají kameru systému pro udržování vozidla v jízdním pruhu (A-LKA) k rozpoznávání protijedoucích vozidel a automatickému přepínání mezi dálkovými a potkávacími světly. Předcházejí tím nechtěnému oslňování ostatních řidičů a umožňují plně se soustředit na samotné řízení.

Systém pro sledování mrtvých úhlů

SYSTÉM PRO SLEDOVÁNÍ MRTVÝCH ÚHLŮ

Radarová čidla zabudovaná v rozích zadního nárazníku detekují vozidla ve vedlejších pruzích, která nejsou vidět ve vnějších zpětných zrcátkách. Pokud dá řidič znamení o změně směru jízdy a do jeho mrtvého úhlu výhledu vjede jiné vozidlo, okamžitě se aktivuje výstražný signál v příslušném zpětném zrcátku.

Systém rozpoznávání dopravních značek

SYSTÉM ROZPOZNÁVÁNÍ DOPRAVNÍCH ZNAČEK

Systém rozpoznávání dopravních značek (RSA) v novém GS sleduje dopravní značení pomocí kamery na čelním skle a poskytuje řidiči příslušné informace na multi-informačním displeji. Systém RSA dokáže rozpoznat dopravní značky, které jsou v souladu s vídeňskou Úmluvou o silničním provozu (včetně elektroluminiscenčního a blikajícího značení).

ŽÁDNÉ VÝSLEDKY

Vámi zadaným kritériím neodpovídají žádné vlastnosti vozidla. Rozšiřte své hledání a zkuste hledat znovu.

GS 450 F SPORT

gs 450h fsport

ÚCHVATNÝ DESIGN

Model GS 450 F SPORT umně spojuje dravý design se specifickým naladěním podvozku, za nímž stojí tentýž tým, který vyvinul ikonický supersport LFA a výkonné modely s označením F, tedy RC F a GS F. Výsledek vám bezpochyby zrychlí srdeční tep. Z vylepšení exteriéru jmenujme větší charakteristickou masku chladiče Lexus ve tvaru vřetene (s rastrem obsahujícím písmena L), chladicí kanály předních brzd nebo aerodynamické lamely pro zvýšení přítlaku.

Ve sportovním kokpitu verze F SPORT si vychutnáte dokonalé spojení se svým vozem. Ručně prošívaná sportovní sedadla vás těsně obepnou shora až dolů. Ergonomický sportovní volant a strojově obrobené hliníkové pedály zase zprostředkují pozoruhodnou zpětnou vazbu, abyste se mohli plně oddat vozovce před vámi.

TCE-CZ využívá technologii cookie pro zjištění míst, odkud jste přišli na stránky LEXUS, k registraci uživatelské aktivity na stránkách LEXUS a zhodnocení a vylepšení stránek LEXUS tak, aby pro vás byly přínosnějšími. TCE-CZ neregistruje pomocí této technologie informace o jednotlivých uživatelích - žádné osobní informace o Vás nejsou pomocí této technologie uchovávány či využívány. Svůj webový prohlížeč můžete nastavit tak, aby cookies nepřijímal či varoval před jejich přijetím.