concept cars

KONCEPTY

Koncepty Lexus poskytují fascinující ukázky budoucího směřování našeho designu.

main menu lexus brand

DESIGN A
INOVACE

Seznamte se o odvážným a dynamickým designem značky Lexus.

hybrid cars

HYBRIDNÍ
MODELY

Lexus Hybrid Drive inteligentně kombinuje pohon elektromotoru a zážehového motoru.

lexus service

SLUŽBY
LEXUS

Služby a servis pro majitele vozů Lexus.

used cars

OJETÉ
VOZY

Nabídka prověřených ojetých vozů od všech autorizovaných prodejců Lexus.

GS F

ZBRUSU NOVÝ SPORTOVNÍ SEDAN NABÍZÍ MIMOŘÁDNÉ JÍZDNÍ SCHOPNOSTI A LUXUS AŽ PRO PĚTICI CESTUJÍCÍCH.


CO2 kombinovaný provoz (g/km) 260
Kombinovaný provoz (l/100km) 11,2
Zrychlení 0-100 km/h (s) 4,6
Maximální rychlost (km/h) 270

OD 2 559 000 Kč

NOVÝ LEXUS GS F

ZBRUSU NOVÝ SPORTOVNÍ SEDAN NABÍZÍ MIMOŘÁDNÉ JÍZDNÍ SCHOPNOSTI A LUXUS AŽ PRO PĚTICI CESTUJÍCÍCH.

Nový čtyřdveřový sportovní sedan GS F s úchvatnými jízdními schopnostmi pohání ručně montovaný zážehový agregát 5,0 litru V8 o výkonu 477 koní, s nímž se tento vůz rozjede až na 270 km/h. Za mimořádnými jízdními schopnostmi a ovladatelností GS F stojí náročné ladění na německém okruhu Nürburgring, osmistupňová automatická převodovka Sport Direct Shift původem z prostředí motorsportu a inteligentní diferenciál s technologií vektorování točivého momentu (TVD).

Na pozadí zcela mimořádného zvuku linoucího se ze čtveřice koncovek výfuku si vychutnáte kokpit zaměřený na potřeby řidiče, čalounění materiálem Alcantara a bezkonkurenční audio soustavu Mark Levinson® se 17 reproduktory. A co je nejdůležitější: díky průkopnickému bezpečnostnímu systému Lexus Safety System + (již ve standardu) budete vždy v bezpečí, ať již se vydáte kamkoli.

CENY & SPECIFIKACE

INFORMUJTE SE O PODROBNOSTECH A POROVNEJTE ROZDÍLY

gs350 quote 200x200 black

V DUCHU VŠECH NAŠICH MODELŮ S OZNAČENÍM F JSME USILOVALI O TO, ABY JÍZDA V GS F BYLA STIMULUJÍCÍ, BEZ OHLEDU NA TO, KDY A KAM SE VYDÁTE.

Yukihiko Yaguchi, hlavní konstruktér GS

HLAVNÍ PRVKY MODELU

SEZNAMTE SE S MODELEM GS F

Za volantem GS F - Hlavní rysy

HLAVNÍ RYSY

Nový agregát 5,0 litru V8, testovaný ve vyčerpávajícím vytrvalostním závodu 24 hodin na Nürburgringu a na mezinárodních závodech do vrchu Pikes Peak v Coloradu, nastoluje nová měřítka v otázkách sportovního potenciálu. Atmosférické plnění znamená okamžitou odezvu bez jakékoli prodlevy a s úchvatným zvukovým doprovodem. Hlavy válců a další pohyblivé komponenty navrhla Yamaha Motorsport (dodavatel pohonných jednotek V10 pro supersport LFA), zatímco konečná montáž probíhá v našem závodu Tahara. Každý motor, připravovaný ve speciálních čistých prostorách, je podroben vyvažování rotačních sil a testování pomocí stetoskopu, jehož výsledkem je hladká a neuvěřitelně agilní akcelerace. S cílem ještě znásobit poslechové zážitky byl uplatněn akustický systém ASC (Active Sound Control) - technologie vyvinutá i pro LFA - směšující zvuk motoru s tóny výfukových svodů, čímž vzniká zcela mimořádný zvukový doprovod GS F.

V kabině GS F - Hlavní rysy

HLAVNÍ RYSY

Výrobu nového GS F mají na starosti nejzručnější mistři výroby Lexus (označovaní ‘Takumi’) v našem proslulém závodu Motomachi. Pracovníci s nejméně 25 lety zkušeností jsou opravdovými experty v odhalování i těch nejdrobnějších chybiček. Jejich pozoruhodný um poznáte v okamžiku, kdy se poprvé dotknete ovládacích prvků audio soustavy, vyrobených technologií přesného obrábění z hliníku, nebo nádherně zpracovaného koženého čalounění s dokonalými stehy.

Zářivý lak je výsledkem časově náročného procesu ručního mokrého broušení s cílem zajistit naprosto dokonalý povrch. Před závěrečnou zkušební jízdou pak mistři ‘Takumi’ u každého vozu kontrolují hladkost chodu motoru v akusticky izolované místnosti, kde uplatňují svůj dokonale vytrénovaný sluch i vysoce citlivé mikrofony rozmístěné po celé kabině vozu.

Bezpečnost v GS F - Hlavní rysy

HLAVNÍ RYSY

Lexus vždy stál v čele vývoje bezpečnostních technologií a systémů na podporu řízení, přičemž všechny své nové modely testuje na celosvětově největším jízdním simulátoru. Nové GS F těží z našeho špičkového výzkumu na poli technologií pro předcházení nehodám, a je tudíž standardně vybaveno průkopnickým bezpečnostním systémem Lexus Safety System +. Zahrnuje bezpečnostní systém pro předcházení kolizím s rozpoznáváním chodců; systém pro udržování vozidla v jízdním pruhu; systém rozpoznávání dopravních značek se zobrazováním dopravního značení na displeji před řidičem; automatická dálková světla pro lepší viditelnost za jízdy v noci; a adaptivní tempomat schopný regulovat rychlost jízdy podle vozidla vpředu.

8st. převodovka

8ST. PŘEVODOVKA

Vidlicový osmiválec posílá výkon přes osmistupňovou sekvenční převodovku Sport Direct Shift s funkcí ručního řazení. Po přepnutí do manuálního režimu můžete používat pádla řazení pod volantem a vychutnávat si bleskové změny převodových stupňů při sportovní jízdě. Při ručním podřazování (za pouhých 0,2 sekundy) si vychutnáte jedinečný zvuk automatickým dávkováním meziplynů mezi jednotlivými stupni.

Akustický systém ASC (Active Sound Control)

AKUSTICKÝ SYSTÉM ASC (ACTIVE SOUND CONTROL)

Zvukovou kulisu v kabině GS F si majitel může upravit přepnutím do režimu SPORT S nebo SPORT S+, kdy se aktivuje akustický systém Active Sound Control. Ten zesiluje hluboké tóny výfukových svodů k potěše ucha všech cestujících, v dokonalém souladu s požitkem ze sportovní jízdy.

Systém Drive Mode Select

SYSTÉM DRIVE MODE SELECT

Výkonovou charakteristiku vozidla si můžete doladit pomocí systému Drive Mode Select pro volbu jízdních režimů. V režimu ECO se snižují emise a spotřeba paliva; pro každodenní použití je určen režim NORMAL s ideálním vyvážením výkonu, spotřeby paliva a jízdního pohodlí. Žádáte-li ostřejší odezvu hnacího ústrojí, jednoduše přepněte do režimu SPORT S nebo SPORT S+.

Tuhý podvozek / soustava zavěšení kol

TUHÝ PODVOZEK / SOUSTAVA ZAVĚŠENÍ KOL

Základem mimořádné ovladatelnosti nového GS F je velmi tuhý podvozek. K dalšímu zvýšení pevnosti přispěly i nejrůznější specializované výrobní technologie, jako je lepení kovů, spojování laserem s housenkovými svary nebo vyšší počet bodových laserových svarů. Nad stabilitou jízdy v přímém směru i v zatáčkách dohlíží speciálně odladěné zavěšení typu multi-link na zadní nápravě. Nízká hmotnost a přesnost řízení bez zbytečných vibrací staví na kombinaci prvků z vysokopevnostní oceli a komponent vyrobených z hliníku litého pod tlakem, resp. kovaného hliníku.

Sportovní verze systému VDIM

SPORTOVNÍ VERZE SYSTÉMU VDIM

Systém integrovaného řízení dynamiky vozidla ve sportovní verzi (Sports VDIM) umožňuje bezpečně si v GS F vychutnat mimořádný výkonový potenciál tohoto vozu. Systém upravuje nastavení škrticí klapky, řízení a odpružení v zájmu sportovnějších jízdních vlastností a současně rozšiřuje přípustné rozpětí odstředivých sil před zásahem VDIM. Pokud se chystáte zatlačit GS F až do extrému, můžete systém Sports VDIM zcela vypnout.

Diferenciál s vektorováním točivého momentu (TVD)

DIFERENCIÁL S VEKTOROVÁNÍM TOČIVÉHO MOMENTU (TVD)

GS F používá inteligentní diferenciál TVD (Torque Vectoring Differential - diferenciál s funkcí vektorování točivého momentu), jehož cílem je ještě zvýšit potěšení z jízdy prostřednictvím tří pracovních režimů: STANDARD s vyváženým kompromisem mezi agilními jízdními výkony a stabilitou jízdy za vysokých rychlostí; SLALOM s vyšším důrazem na pohotové reakce řízení; a TRACK s konzistentním a stabilním chováním při průjezdu zatáčkami na okruhu.

MOTOR V8

MOTOR V8

Úchvatný vidlicový osmiválec 5,0 litru, při jehož ladění se uplatnil i stetoskop, disponuje výkonem 477 k a točivým momentem 530 Nm. Hlavy válců a všechny pohyblivé komponenty byly navrženy tak, aby poskytly vyšší maximální výkon ve vyšších otáčkách. Na základě propracovanému návrhu akustických vlastností se produkuje atraktivní hluboký sound až do 000 ot/min, resp. burácení o vyšším kmitočtu po překročení 6000 ot/min při prudké akceleraci.

Třízónová klimatizace

TŘÍZÓNOVÁ KLIMATIZACE

Kabina nového GS je rozdělena do tří zón obsluhovaných elektronicky řízenou klimatizací s technologií Nanoe®, která je jedinečnou světovou novinkou značky. Pasažéři na předních sedadlech zadávají individuální nastavení prostřednictvím rozhraní Remote Touch nebo čelního panelu, zatímco zadní cestující regulují teplotu ve své zóně na samostatném panelu.

Vyhřívání zadních sedadel

VYHŘÍVÁNÍ ZADNÍCH SEDADEL

Vyhřívání obou krajních zadních sedadel lze samostatně regulovat prostřednictvím ovládacího panelu. Panel s LCD displejem, zabudovaný do loketní opěrky mezi zadními sedadly, slouží i k nastavování teploty pro zadní zónu klimatizace, ovládání audio soustavy a spouštění zadní sluneční clony.

Sportovní sedadla

SPORTOVNÍ SEDADLA

Při výrobě zbrusu nových sedadel se zvýšenou zádovou částí se uplatnila tzv. integrovaná pěnová konstrukce, která stojí za mimořádným pohodlím, ale současně i skvělou oporou. Tato technologie původem z motoristického sportu přináší vyšší komfort a lepší boční vedení než tradiční čalounění sedadel. Obě přední sedadla jsou vybavena funkcí vyhřívání a odvětrávání.

Sportovní volant

SPORTOVNÍ VOLANT

V modelu GS F najdeme volant se silným věncem, jenž dovoluje pevné sevření a lepší kontrolu při rychlé jízdě. Optimální umístění, tvar a funkce pádel ručního řazení pod volantem rovněž přispívá k rychlým a přesným změnám převodových stupňů.

Adaptivní tempomat

ADAPTIVNÍ TEMPOMAT

Adaptivní tempomat v zájmu uvolněné jízdy udržuje přednastavenou vzdálenost mezi novým GS a vpředu jedoucím vozem, a to i v případě, že vozidlo vpředu zrychluje a zpomaluje.

Systém pro sledování mrtvých úhlů

SYSTÉM PRO SLEDOVÁNÍ MRTVÝCH ÚHLŮ

Radarová čidla zabudovaná v rozích zadního nárazníku detekují vozidla ve vedlejších pruzích, která nejsou vidět ve vnějších zpětných zrcátkách. Pokud dá řidič znamení o změně směru jízdy a do jeho mrtvého úhlu výhledu vjede jiné vozidlo, okamžitě se aktivuje výstražný signál v příslušném zpětném zrcátku.

Systém pro udržování vozidla v jízdním pruhu

SYSTÉM PRO UDRŽOVÁNÍ VOZIDLA V JÍZDNÍM PRUHU

Systém pro udržování vozidla v jízdním pruhu (LKA) pomocí kamery na čelním skle sleduje polohu vozidla v daném jízdním pruhu. Začnete-li z pruhu nechtěně vyjíždět, systém LKA aktivuje varovnou zvukovou signalizaci a jemným zásahem koriguje řízení.

Přednárazová bezpečnost

PŘEDNÁRAZOVÁ BEZPEČNOST

Riziko střetu s překážkou před vozidlem odhaluje milimetrový radar ve spolupráci s palubním počítačem. Je-li riziko vysoké, řidič je upozorněn akustickým i optickým varováním a systém zároveň zvýší tlak v brzdové soustavě. Pokud systém vyhodnotí střet jako nevyhnutelný, začne podle potřeby sám brzdit a současně dotáhne přední bezpečnostní pásy.

Systém RCTA pro monitorování provozu za vozidlem

SYSTÉM RCTA PRO MONITOROVÁNÍ PROVOZU ZA VOZIDLEM

Funkce RCTA využívá radar systému pro sledování mrtvých úhlů k rozpoznávání vozidel pohybujících se vzadu v místech špatně viditelných z pozice řidiče. V případě potřeby vás upozorní signálem ve vnějších zpětných zrcátkách a pomocí zvukového varování.

Systém rozpoznávání dopravních značek

SYSTÉM ROZPOZNÁVÁNÍ DOPRAVNÍCH ZNAČEK

Systém rozpoznávání dopravních značek (RSA) v novém GS F sleduje dopravní značení pomocí kamery na čelním skle a poskytuje řidiči příslušné informace na multi-informačním displeji. Systém RSA dokáže rozpoznat dopravní značky, které jsou v souladu s vídeňskou Úmluvou o silničním provozu (včetně elektroluminiscenčního a blikajícího značení).

Deset airbagů

DESET AIRBAGŮ

Vedle mimořádně robustního ochranného prostoru pro cestující dohlíží nad bezpečností i desítka airbagů řízených senzory. Všechny bezpečnostní pásy, s výjimkou prostředního sedadla vzadu, jsou rovněž vybaveny předpínači. Řidiče a předního spolujezdce chrání čelní airbagy s dvoustupňovým plněním, stejně tak jako kolenní a boční airbagy. Pro krajní zadní sedadla jsou standardně k dispozici boční airbagy. Po celé délce kabiny ubíhají hlavové záclonové airbagy na obou stranách vozu. Tato výjimečná úroveň bezpečnosti je pro nové GS F standardem. Výsledkem je výrazné snížení rizika případných zranění.

ŽÁDNÉ VÝSLEDKY

Vámi zadaným kritériím neodpovídají žádné vlastnosti vozidla. Rozšiřte své hledání a zkuste hledat znovu.

TCE-CZ využívá technologii cookie pro zjištění míst, odkud jste přišli na stránky LEXUS, k registraci uživatelské aktivity na stránkách LEXUS a zhodnocení a vylepšení stránek LEXUS tak, aby pro vás byly přínosnějšími. TCE-CZ neregistruje pomocí této technologie informace o jednotlivých uživatelích - žádné osobní informace o Vás nejsou pomocí této technologie uchovávány či využívány. Svůj webový prohlížeč můžete nastavit tak, aby cookies nepřijímal či varoval před jejich přijetím.