concept cars

KONCEPTY

Koncepty Lexus poskytují fascinující ukázky budoucího směřování našeho designu.

main menu lexus brand

DESIGN A
INOVACE

Seznamte se o odvážným a dynamickým designem značky Lexus.

hybrid cars

HYBRIDNÍ
MODELY

Lexus Hybrid Drive inteligentně kombinuje pohon elektromotoru a zážehového motoru.

lexus service

SLUŽBY
LEXUS

Služby a servis pro majitele vozů Lexus.

used cars

OJETÉ
VOZY

Nabídka prověřených ojetých vozů od všech autorizovaných prodejců Lexus.

PŘEDSTAVUJEME
VÁM NOVÝ IS

SMĚLÝ DESIGN JDE RUKU V RUCE
S NÁPADITÝMI TECHNOLOGIEMI

Nový Lexus IS přináší jedinečné zážitky za volantem. Vybírat můžete mezi verzemi IS 300h hybrid nebo IS 200t turbo, vyráběnými v našem proslulém závodu Tahara, v obou případech k dispozici i s dynamickým paketem F SPORT.

2017 new is quote

„NOVÝ LEXUS IS JE NYNÍ VIDITELNĚ SMĚLEJŠÍ, ALE SOUČASNĚ I KULTIVOVANĚJŠÍ Z POHLEDU ŘIDIČE A CELÉ POSÁDKY.“

Juniči Furujama, hlavní konstruktér modelu IS

PŮSOBIVÝ
NÁVRH

NABÍDKA BEZKONKURENČNÍHO POHODLÍ A SOFISTIKOVANOSTI

Nový Lexus IS vás jedinečným způsobem vítá v duchu ‘Omotenashi’ – japonské tradice pohostinnosti – a to ještě než vůbec usednete za volant. Když se blížíte ke svému vozu, pozdraví vás promyšlená souhra osvětlení; po usednutí do vozu se pak sedadlo řidiče společně s volantem nastaví do předem zvolené polohy.

Za jízdy oceníte měkké polstrování v oblasti kolene a kůží čalouněnou opěrku pro dlaň; v noci se ztlumí osvětlení kolem vnitřních klik dveří, aby zbytečně nerozptylovalo váš zrak.

V DUCHU ŽIVÉ
PŘEDSTAVIVOSTI

DOKONALÝ SPOLEČNÍK NA DELŠÍ CESTY

Ve výbavě nového sportovního sedanu Lexus IS najdeme velký displej multimediálního systému o úhlopříčce 10,3", prémiovou soustavu navigace Lexus a systémy na podporu řízení. K uvolněnému cestování po městě a bezpečnému dojezdu do místa příští schůzky přispívá systém pro sledování mrtvých úhlů (BSM) se systémem RCTA pro sledování provozu za vozidlem a funkcí rozpoznávání dopravních značek.

A když skončíte svůj pracovní den, jistě uvítáte hlasové ovládání k zamluvení místa v restauraci nebo vyhledání oblíbené hudby, kterou vám zprostředkuje fenomenální audiosystém Mark Levinson® Premium Surround s 15 reproduktory.

SMĚLOST, KTERÁ
VYČNÍVÁ Z ŘADY

SMĚLÝ SPORTOVNÍ SEDAN SI DOKÁŽE ZÍSKAT POZORNOST OKOLÍ

Ještě než jsme začali pracovat na novém IS, naši návrháři scestovali celý svět, vyptávali se zákazníků a hledali inspiraci. Nový vůz jsme byli připraveni vymodelovat až po měsících strávených jeho kreslením.

Nový Lexus IS si zachoval svůj atletický postoj, ale propůjčili jsme mu sebejistější výraz. Vlastně je to nejmarkantnější IS, jaký kdy vznikl.

DOKONALE POD
KONTROLOU

VYCHUTNEJTE SI PŘESNÝ HANDLING A KULTIVOVANOST SVĚTOVÉ TŘÍDY

Naši konstruktéři strávili měsíce laděním soustavy řízení a zavěšení kol, kdy experimentovali s lehčími a ušlechtilejšími prvky.

Po zkouškách aerodynamiky v našem impozantním aerodynamickém tunelu v Japonsku pak prototyp modelu IS převzal Yošiaki Ito, tzv. jezdecký mistr Lexus, který ladí naše vozidla podobně jako virtuóz hudební nástroj. A Ito si nedal pokoj, dokud IS nezačal na silnici vykazovat dokonale vyvážené chování.

TECHNOLOGIE, NA
KTERÉ JE SPOLEH

POD OCHRANOU POKROKOVÉHO PAKETU BEZPEČNOSTNÍCH TECHNOLOGIÍ

Bezpečnostní paket Lexus Safety System+ na bázi kamery a milimetrového radaru odhaluje nebezpečí před vámi. Zahrnuje bezpečnostní systém pro předcházení kolizím s rozpoznáváním chodců, systém pro udržování vozidla v jízdním pruhu, automatické přepínání dálkových světel pro lepší viditelnost za jízdy v noci a adaptivní tempomat schopný regulovat rychlost jízdy podle vozidla vpředu.

V případě kolize vás ochrání celkem osm airbagů; střet s chodcem rozpoznají senzory, které zajistí okamžité přizvednutí kapoty, aby případné zranění bylo co nejmenší.

IS 200t

ODHALTE KRÁSU PŘEPLŇOVANÉHO VÝKONU

Nový sportovní sedan IS 200t, poháněný přeplňovaným benzínovým motorem 2,0 litru, dosahuje agilního výkonu 245 k a dovoluje akcelerovat až na 230 km/h (kde to povoluje zákon). Při vývoji tohoto vozu jsme neponechali nic náhodě, a tak byl podroben testování ve velkých nadmořských výškách Skalistých hor a ve „výcvikovém táboře“ spalovacích motorů v Japonsku, kde jsme simulovali extrémní teplotu prostředí až 45 °C.

IS 200t prodělal 20 testovacích cyklů tepelných zkoušek, abychom se přesvědčili, že dokáže spolehlivě pracovat po mnoho let i za těch nejnáročnějších podmínek.

IS 300h

POHÁNĚN NEJROZŠÍŘENĚJŠÍ HYBRIDNÍ TECHNOLOGIÍ NA SVĚTĚ

Lexus IS 300h, jenž inteligentně kombinuje vyspělý zážehový motor 2,5 litru s přímým vstřikováním a vysoce výkonný elektromotor, je jedním z nejhospodárnějších sportovních sedanů současnosti.

I přes své dynamické schopnosti spotřebuje v průměru pouze 4,2 litru paliva na 100 km* a produkuje emise CO2 na úrovni pouhých 97 g/km*. Při jízdě po městě můžete navolit režim elektromobilu (EV) bez zapojení benzínového motoru a s nulovými výfukovými emisemi.

*Platí pro stupeň výbavy Eco

PŘIPRAVEN PŘINÁŠET
RADOST

VYCHUTNEJTE SI JEŠTĚ ATRAKTIVNĚJŠÍ JÍZDU

Nové varianty IS 300h F SPORT a IS 200t F SPORT jsou od pohledu ještě smělejší než v minulosti. Potěší vás exkluzivní tmavá maska chladiče s rastrem v podobě motivu F, 18" litá kola a kožené čalounění sedadel v barevném provedení 'Dark Rose'. Za volantem vás zase přivítají úchvatné přístroje připomínající instrumenty ze supersportu LFA.

Interiér doplňují jedinečné dekory ve stylu Naguri (aplikuje tradiční japonské řezbářské techniky u strojového obrábění kovu) a hliníkové pedály, poprvé představené ve vysoce výkonném sedanu GSF. Díky řízení odladěnému pod taktovkou ‘jezdeckých mistrů’ Lexus nabízejí oba modely IS F SPORT zcela novou úroveň potěšení z jízdy.

TCE-CZ využívá technologii cookie pro zjištění míst, odkud jste přišli na stránky LEXUS, k registraci uživatelské aktivity na stránkách LEXUS a zhodnocení a vylepšení stránek LEXUS tak, aby pro vás byly přínosnějšími. TCE-CZ neregistruje pomocí této technologie informace o jednotlivých uživatelích - žádné osobní informace o Vás nejsou pomocí této technologie uchovávány či využívány. Svůj webový prohlížeč můžete nastavit tak, aby cookies nepřijímal či varoval před jejich přijetím.