concept cars

KONCEPTY

Koncepty Lexus poskytují fascinující ukázky budoucího směřování našeho designu.

main menu lexus brand

DESIGN A
INOVACE

Seznamte se o odvážným a dynamickým designem značky Lexus.

hybrid cars

HYBRIDNÍ
MODELY

Lexus Hybrid Drive inteligentně kombinuje pohon elektromotoru a zážehového motoru.

lexus service

SLUŽBY
LEXUS

Služby a servis pro majitele vozů Lexus.

used cars

OJETÉ
VOZY

Nabídka prověřených ojetých vozů od všech autorizovaných prodejců Lexus.

RC F

TOTO ZCELA NOVÉ SPORTOVNÍ KUPÉ SPOJUJE SVALNATÝ VZHLED S VRCHOLNOU ZÁVODNÍ TECHNIKOU, ABY UMOŽŇOVALO STRHUJÍCÍ ZÁŽITKY Z JÍZDY.


CO2 kombinovaný provoz (g/km) 251
Kombinovaný provoz (l/100km) 10,8
Zrychlení 0-100 km/h (s) 4,5
Maximální rychlost (km/h) 270

OD 2 145 000 Kč

LUXUSNÍ SPORTOVNÍ KUPÉ

TOTO ZCELA NOVÉ SPORTOVNÍ KUPÉ SPOJUJE SVALNATÝ VZHLED S VRCHOLNOU ZÁVODNÍ TECHNIKOU, ABY UMOŽŇOVALO STRHUJÍCÍ ZÁŽITKY Z JÍZDY.

Nové RC F, zkonstruované pro výjimečné potěšení z jízdy, je jedním z nejúžasnějších vysokovýkonných sportovních kupé s konfigurací interiéru 2+2, které kdy bylo vytvořeno. Agresivní design zaujme aerodynamickými prvky ze světa motoristického sportu a pozoruhodnými 19" kovanými koly z lehké slitiny, zatímco individuálně navržený interiér se může pochlubit přístroji, inspirovanými modelem LFA.

Ohromující hnací síla nejvýkonnějšího motoru V8, který kdy Lexus vyvinul, je přenášena k zadním kolům prostřednictvím rychle řadicí osmistupňové samočinné převodovky Sport Direct Shift. Řazení nižších převodových stupňů je doprovázeno návykovým zvukem přidávání meziplynu, zatímco aktivní diferenciál TVD (Torque Vectoring Differential) zajišťuje ovladatelnost ve vysokých rychlostech aktivním rozdělováním točivého momentu mezi jednotlivá kola.


CENY, VÝBAVY A TECHNICKÉ ÚDAJE

PROHLÉDNĚTE A POROVNEJTE SI JEDNOTLIVÉ VÝBAVY

RC F Executive

  • LED světla pro denní provoz
  • 4,2" barevný multiinformační displej
  • Audiosystém se 6 reproduktory, přehrávač CD/MP3
  • Čalounění sedadel Alcantara
  • Vyhřívaná přední sedadla

OD 2 145 000 Kč

VYBERTE JINOU VARIANTU K POROVNÁNÍ

HLAVNÍ PRVKY

SEZNAMTE SE S MODELEM RC F

Jízda s modelem RC F - Hlavní přednosti

HLAVNÍ PŘEDNOSTI

Nové RC F, zkonstruované pro výjimečné potěšení z jízdy, je jedním z nejúžasnějších vysokovýkonných sportovních kupé s konfigurací interiéru 2+2, které kdy bylo vytvořeno. Agresivní design zaujme aerodynamickými prvky ze světa motoristického sportu a pozoruhodnými 19" kovanými koly z lehké slitiny, zatímco individuálně navržený interiér se může pochlubit přístroji, inspirovanými modelem LFA. Ohromující hnací síla nejvýkonnějšího motoru V8, který kdy Lexus vyvinul, je přenášena k zadním kolům prostřednictvím rychle řadicí osmistupňové samočinné převodovky Sport Direct Shift. Řazení nižších převodových stupňů je doprovázeno návykovým zvukem přidávání meziplynu, zatímco aktivní diferenciál TVD (Torque Vectoring Differential) zajišťuje ovladatelnost ve vysokých rychlostech aktivním rozdělováním točivého momentu mezi jednotlivá kola.

Bezpečnost v modelu RC F - Hlavní přednosti

HLAVNÍ PŘEDNOSTI

Nové RC F, vybavené systémem integrovaného řízení dynamiky vozidla Sports VDIM (Vehicle Dynamics Integrated Management) a obrovskými kotoučovými brzdami, vám umožní vyhnout se nebezpečí. Adaptivní tempomat bude udržovat bezpečnou vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla (dokonce i když příslušné vozidlo začne zpomalovat), zatímco systémy sledování slepého úhlu (Blind Spot Monitor) a sledování provozu v příčném směru za vozem (Rear Cross Traffic Alert) detekují vozidla, jichž si možná nevšimnete. V případě rizika kolize zasáhne do dění sofistikovaný přednárazový bezpečnostní systém (Pre-Crash Safety System). Nepůjde-li nárazu už zabránit, budete chráněni odolným bezpečnostním skeletem vnitřního prostoru pro cestující a osmi airbagy.

Nové RC F je kromě nejnovějšího systému integrovaného řízení dynamiky vozidla Sports VDIM vybaveno také mohutnými brzdami, které vám umožní vyhnout se nebezpečí. Mezi průkopnické asistenční systémy patří systém sledování slepého úhlu a systém sledování provozu v příčném směru za vozem. Kombinace neuvěřitelně odolného bezpečnostního skeletu prostoru pro cestující a osmi airbagů poskytuje výjimečnou úroveň ochrany cestujících v případě kolize.

V kabině RC F – Hlavní rysy

HLAVNÍ RYSY

Ponořte se do umně vymodelovaných sportovních sedadel se zvýšenou zádovou částí, uvolněte se a vychutnejte si jistotu při rychlém zdolávání zatáček ve svém RC F. Při návrhu sedadel se konstruktéři inspirovali nejmodernějším sportovním oblečením špičkových parametrů; při jejich výrobě se uplatňuje tzv. integrovaná pěnová konstrukce, která zajišťuje skvělou oporu. Přístrojový štít RC F je další variací jedinečného centrálního ukazatele z modelu LFA – zobrazuje se zde velký otáčkoměr, digitální i analogový ukazatel rychlosti, monitor stavu vektorování točivého momentu diferenciálem, ukazatel sil bočního zrychlení (G) a dokonce i stopky. Pozoruhodný interiér doplňují materiály příjemné na dotek, přesné analogové hodiny a náladové LED osvětlení.

19" kola z kovaného hliníku

19" KOLA Z KOVANÉHO HLINÍKU

RC F obouvá kola vyrobená technologií kování (namísto lití), kdy se napodobují údery kovářského kladiva, čímž výsledný produkt vykazuje vyšší pevnost (díky lepší struktuře kovu) a nižší hmotnost. Kola byla vyvinuta ve spolupráci s firmou BBS, dodavatelem pro vozy Formule 1, a vyrábí se v jednom z nejpokrokovějších světových závodů na výrobu kol pro motoristický sport.

Sportovní sedadla čalouněná kůží

SPORTOVNÍ SEDADLA ČALOUNĚNÁ KŮŽÍ

Zcela nová sedadla s vysokými opěradly svými výplněmi vyrobenými technologií integrovaného pěnění rozmazlují sedící osobu skvělou oporou a vedením těla. Tato technologie, inspirovaná motoristickým sportem, umožňuje dosažení vyšší úrovně komfortu a příčného vedení, než je tomu u konvenčního čalounění. Tvar a tuhost sedáků byly optimalizovány tak, aby zmírňovaly tlak na citlivé sedací partie.

Systém sledování slepého úhlu

SYSTÉM PRO SLEDOVÁNÍ MRTVÝCH ÚHLŮ

Radarová čidla zabudovaná v rozích zadního nárazníku detekují vozidla ve vedlejších pruzích, která nejsou vidět ve vnějších zpětných zrcátkách. Pokud dá řidič znamení o změně směru jízdy a do jeho mrtvého úhlu výhledu vjede jiné vozidlo, systém pro sledování mrtvých úhlů okamžitě aktivuje výstražný signál v příslušném zpětném zrcátku.

8st. Převodovka s přímým sportovním řazením (SPORT DIRECT SHIFT)

8st. PŘEVODOVKA S PŘÍMÝM SPORTOVNÍM ŘAZENÍM (SPORT DIRECT SHIFT)

Vidlicový osmiválec posílá výkon přes osmistupňovou sekvenční převodovku Sport Direct Shift (SDS) s funkcí ručního řazení. Řídicí jednotka převodovky byla vylepšena tak, aby přesně reagovala i na nejjemnější pokyny od pedálu akcelerátoru. Po přepnutí do manuálního režimu můžete používat pádla řazení pod volantem a vychutnávat si bleskové změny převodových stupňů při sportovní jízdě. Při ručním podřazování (za pouhých 0,2 sekundy) si vychutnáte jedinečný zvuk automatickým dávkováním meziplynů mezi jednotlivými stupni.

Lexus Premium Navigation

LEXUS PREMIUM NAVIGATION

Sedmipalcový displej s ostrou 3D grafikou a mnoha možnostmi zobrazování map se ovládá prostřednictvím touchpadu nebo hlasových povelů. Systém dokáže dokonce vygenerovat kód QR pro váš chytrý telefon, abyste mohli do svého cíle dojít pěšky, je-li cíl na místě nepřístupném pro automobily.

LED světlomety s tro itým „L“ / LED světla pro denní provoz

LED SVĚTLOMETY S TRO ITÝM „L“ / LED SVĚTLA PRO DENNÍ PROVOZ

LED světlomety ve tvaru trojitého „L“ připomínají svým vzhledem drahokam a stejný zdroj světla používají pro dálková i tlumená světla. Působivou auru modelu RC F umocňují světla pro denní provoz sestavená kompletně z LED diod ve tvaru písmene „L“.

Paket „carbon“

PAKET „CARBON“

Model RC F s paketem „Carbon“ je o 9,5 kilogramu lehčí než standardní vůz díky technologii lisování uhlíkových vláken, vyvinuté pro náš supersportovní vůz LFA a závodní vůz IS F CCS-R. Mezi díly, vyrobené z kompozitu vyztuženého uhlíkovými vlákny, patří střecha, kapota a aktivní zadní spoiler. Komponenty využívající uhlíková vlákna jsou vzhledově atraktivní, zatímco vrstva exkluzivního čirého laku zajišťuje vynikající odolnost vůči povětrnostním vlivům. Paket „Carbon“ kromě snížení pohotovostní hmotnosti snižuje také těžiště modelu RC F o 3 mm. Menší moment setrvačnosti přispívá k ještě lepší jízdní dynamice.

Řemeslní mistři Lexus „Takumi“

ŘEMESLNÍ MISTŘI LEXUS „TAKUMI“

Nové RC F je vyráběno v našem oceňovaném závodě Tahara pod dohledem řemeslných mistrů „Takumi“. Každý z těchto odborníků na odhalování i těch nejmenších nedokonalostí disponuje minimálně 25 lety zkušeností. ejich úžasnou zručnost okamžitě pocítíte, jakmile se poprvé dotknete precizně zpracovaných ovládacích prvků audiosystému z hliníku nebo nádherně prošívaného koženého čalounění. Blyštivý lak je pečlivě ručně leštěn za mokra, aby byla zajištěna dokonalá povrchová úprava. Před finální testovací jízdou kontrolují „Takumi“ plynulý běh každého vozu v „tiché místnosti“ svým intenzivně cvičeným sluchem a citlivým mikrofonem umístěným na strategickém místě v interiéru.

Odolný bezpečnostní skelet / 8 Airbagů

ODOLNÝ BEZPEČNOSTNÍ SKELET / 8 AIRBAGŮ

Nad bezpečností cestujících v modelu RC F bdí osm airbagů. Řidič a spolujezdec vpředu jsou chráněni dvoufázovými čelními airbagy, kolenními a bočními airbagy. Boční hlavové airbagy procházejí na obou stranách v celé délce interiéru. Všechny bezpečnostní pásy jsou vybaveny také předpínači.

Volič ízdních režimů

VOLIČ ÍZDNÍCH REŽIMŮ

Provozní vlastnosti vozidla lze doladit pomocí voliče jízdních režimů Drive Mode Select. Režim ECO snižuje emise a spotřebu paliva, zatímco režim NORMAL pro každodenní cestování poskytuje ideální rovnováhu mezi výkonem, hospodárností a jízdním komfortem. Pro ještě rychlejší reakce poháněcího ústrojí jednoduše zapněte režim SPORT S nebo SPORT S+.

Přístroje inspirované supersportem LFA

PŘÍSTROJE INSPIROVANÉ SUPERSPORTEM LFA

Zcela nové přístroje modelu RC F představují další vývojový stupeň přepínatelného centrálního přístroje modelu LFA, který je závislý na jízdním režimu. Potřebné informace zobrazuje velký, centrálně umístěný otáčkoměr, který se mění v závislosti na jízdním režimu. K dispozici jsou rovněž digitální a analogové ukazatele rychlosti jízdy, ukazatel rozdělování točivého momentu v diferenciálu, ukazatel zrychlení, teploměry chladicí kapaliny a motorového oleje, ukazatel ujetých kilometrů a dokonce i stopky.

Systém sledování provozu v příčném směru za vozidlem

SYSTÉM SLEDOVÁNÍ PROVOZU V PŘÍČNÉM SMĚRU ZA VOZIDLEM

Při couvání, například na parkovišti s hektickým provozem, používá systém RCTA (Rear Cross Traffic Alert) radar systému sledování slepého úhlu BSM (Blind Spot Monitor) k detekci vozidel, přijíždějících k vozidlu v prostoru, kam má řidič špatný výhled. e-li nějaké vozidlo detekováno, upozorní funkce RCTA řidiče vizuálním signálem ve vnějších zpětných zrcátkách a zvukovým signálem.

Přístro ová deska zaměřená na řidiče

PŘÍSTRO OVÁ DESKA ZAMĚŘENÁ NA ŘIDIČE

Přístrojová deska nového modelu RC F, zaměřená na řidiče, vám umožní dokonalé uvolnění a koncentraci na dění na silnici nebo na závodním okruhu. Za nádherně zpracovaným volantem nabízejí luxusní přední sedadla elektrické seřizování polohy v až 8 směrech.

Prémiový audiosystém Mark Levinson®

PRÉMIOVÝ AUDIOSYSTÉM MARK LEVINSON®

Audiosystém Mark Levinson® Premium Surround se 17 reproduktory a výkonem 835 W je přizpůsoben akustickým vlastnostem interiéru modelu RC F. eho jedinečný zvuk ve formátu digitálního domácího kina 7.1 je vylepšován technologií Clari-Fi™, která obnovuje zvuk ztracený digitální kompresí MP3.

Ručně vyráběný motor V8

RUČNĚ VYRÁBĚNÝ MOTOR V8

Tento neuvěřitelný motor V8 s objemem válců 5,0 litru, vyráběný ručně a vyladěný pomocí stetoskopu v našem závodě Tahara, dosahuje nejvyššího výkonu 477 k a točivého momentu více než 520 N.m. Hlava válců a všechny pohyblivé díly jsou zkonstruovány pro vyšší maximální výkon ve vyšších otáčkách. Vyspělá konstrukce umožnila vytvořit úchvatný zvuk se zvučnými hlubokými tóny do 3000 min-1 a výše posazeným řevem, jakmile se otáčky při intenzivní akceleraci přehoupnou nad 6000 min-1. Důležité je, že Lexus poprvé u svého vysokovýkonného motoru modelu RC F použil Atkinsonův cyklus pro dosažení vysoké hospodárnosti v širokém spektru jízdních režimů.

Parkovací kamera

PARKOVACÍ KAMERA

Zařaďte zpětný chod a na displeji systému Lexus Media Display můžete pozorovat situaci za vozem. Parkování usnadní pomocné linie na displeji.

Ovladač touchpad

OVLADAČ TOUCHPAD

Touchpad systému Remote Touch umožňuje cestujícím na předních sedadlech intuitivně ovládat centrální 7" multimediální displej. Ergonomicky navržený systém se používá stejně snadno jako chytrý telefon nebo tablet.

Nové zavěšení kol a podvozek

NOVÉ ZAVĚŠENÍ KOL A PODVOZEK

Nové RC F, vyvinuté a vyladěné „mistrovskými jezdci“ značky Lexus, nabízí nezapomenutelné zážitky z jízdy. Vynikající ochota zatáčet pramení z krátkého rozvoru a extrémně tuhého skeletu karoserie, při jehož výrobě nalézají uplatnění nejmodernější technologie lepení a šroubového laserového svařování. Víceprvková zadní náprava a lichoběžníková přední náprava jsou v kombinaci s aerodynamickým řešením, založeným na zkušenostech z motoristického sportu, zárukou zážitků z jízdy světové úrovně. Volič jízdních režimů Drive Mode Select a aktivní diferenciál TVD (Torque Vectoring Differential) vám umožní nastavit si RC F podle vlastních představ, zatímco náš nejnovější systém integrovaného řízení dynamiky vozidla Sports VDIM má na starosti kultivovanost a bezpečnost při jízdě ve vysokých rychlostech.

Podvozek a zavěšení kol

PODVOZEK A ZAVĚŠENÍ KOL

RC se chlubí vybroušenými jízdními vlastnostmi, za nimiž stojí vývoj a ladění pod taktovkou ‘jezdeckých mistrů’ Lexus, kteří odladili i náš supersport LFA. Mimořádná ochota vozu vrhat se do zatáček je dána krátkým rozvorem a extrémně tuhým podvozkem, u jehož konstrukce byla uplatněna nejmodernější technologie lepení kovů v kombinaci se spojováním laserem s housenkovými svary. Dvojité lichoběžníkové zavěšení vpředu a zavěšení typu multi-link na zadní nápravě jde ruku v ruce s aerodynamikou závodních vozů ve snaze nabídnout řidiči maximální požitek z jízdy. Pomocí systému Drive Mode Select a diferenciálu TVD s technologií vektorování točivého momentu si RC F upravíte podle momentální nálady, zatímco náš nejnovější systém integrovaného řízení dynamiky vozidla Sports VDIM zaručuje vybroušené jízdní vlastnosti a bezpečnost i za vysokých rychlostí.

Jízdní dynamiku lze ještě zlepšit nyní standardně dodávaným systémem AVS (adaptivní variabilní odpružení), jenž inteligentně reguluje tlumicí sílu na jednotlivých kolech. To přispívá k vyššímu jízdnímu pohodlí i lepší stabilitě a ovladatelnosti – zejména při rychlém průjezdu zatáček.

Systém sports VDIM

SYSTÉM SPORTS VDIM

Systém integrovaného řízení dynamiky vozidla Sports VDIM (Vehicle Dynamics Integrated Management) zajišťuje plynulé a bezpečné využívání enormního výkonu modelu RC F. Tento systém upravuje polohu škrticí klapky, nastavení řízení a charakteristiku odpružení pro ještě sportovnější výkony. Zároveň posouvá přípustný limit odstředivé síly, jehož překročení vyvolá zásah systému VDIM. Chcete-li v RC F zažít extrémní jízdu, můžete systém Sports VDIM kompletně vypnout.

Aktivní diferenciál TVD

AKTIVNÍ DIFERENCIÁL TVD

Model RC F může být vybaven aktivním diferenciálem Torque Vectoring Differential, který dále zvyšuje radost z jízdy díky třem provozním režimům: STANDARD, pro rovnováhu mezi agilním chováním a stabilitou ve vysokých rychlostech, SLALOM, s důrazem na pohotové reakce na natočení volantu, a TRACK, pro konzistentní, stabilní chování v zatáčkách při jízdě na okruhu.

ŽÁDNÉ VÝSLEDKY

Vámi zadaným kritériím neodpovídají žádné vlastnosti vozidla. Rozšiřte své hledání a zkuste hledat znovu.

TCE-CZ využívá technologii cookie pro zjištění míst, odkud jste přišli na stránky LEXUS, k registraci uživatelské aktivity na stránkách LEXUS a zhodnocení a vylepšení stránek LEXUS tak, aby pro vás byly přínosnějšími. TCE-CZ neregistruje pomocí této technologie informace o jednotlivých uživatelích - žádné osobní informace o Vás nejsou pomocí této technologie uchovávány či využívány. Svůj webový prohlížeč můžete nastavit tak, aby cookies nepřijímal či varoval před jejich přijetím.