1. New Cars
  2. UX World Premiere
SVĚTOVÁ PREMIÉRA

NOVÝ LEXUS UX

Lexus s hrdostí odhaluje modernizovaný hybridní model UX 250h s autonomním dobíjením, resp. UX 200 s benzínovým motorem. Kromě širší nabídky stylistických variant se zákazníci mohou těšit na vylepšený multimediální systém i konektivitu, případně zvolit novou sportovně pojatou výbavovou linii F SPORT Design.

NOVÝ LEXUS UX

PŘÍMÁ ODEZVA A UKLIDŇUJÍCÍ JÍZDNÍ VLASTNOSTI

Odladěné UX v souladu s ‚typickým jízdním projevem Lexus‘ přináší ještě vyšší jízdní pohodlí a výraznější jízdní dynamiku. Tuhost karoserie zvyšují dodatečné bodové sváry. Hybridní varianta SUV s označením UX 250h dále na přání nabízí elektronicky řízený pohon všech kol Lexus „E-FOUR“.
NOVÝ LEXUS UX

BAREVNÁ PROVEDENÍ

Nový barevný odstín ‚Sonic Platinum‘ zaujme mimořádným leskem a hlubším stínováním po celé karoserii vozidla. V rámci modernizace se představuje širší škála dvoubarevných verzí se šesti odstíny v kombinaci s kontrastní černou střechou u provedení F SPORT a F SPORT Design. Pro interiér je k dispozici nová barevná varianta ‚lískový ořech‘ (pro všechny typy čalounění s výjimkou F SPORT). Čalounění perforovanou kůží zaujme svěžím vzhledem s novým efektem řasení Kagome, jenž se inspiroval tradiční japonskou vazbou pletených košů. U čalounění syntetickou kůží se nově používá tradiční japonský vzor prošívání Sashiko.
NOVÝ LEXUS UX

POHON 4. GENERACE

UX 250h se pyšní vynikající hospodárností a kultivovaným jízdním projevem, postaveným na čtvrté generaci hybridní technologie Lexus s autonomním dobíjením. Systém 2,0 litru dosahuje nejvyššího výkonu 184 k/135 kW. K pohonu verze UX 200 slouží benzínový čtyřválec 2,0 litru, který je prakticky totožný s jednotkou používanou hybridním modelem. Zážehový agregát zaujme mimořádnou termodynamickou účinností 40 %, díky níž vůz vykazuje nízkou spotřebu paliva i emise CO2.
NOVÝ LEXUS UX

POKROČILÉ HLASOVÉ OVLÁDÁNÍ A INTEGRACE CHYTRÝCH TELEFONŮ

Nová podpora rozpoznávání hlasu v rámci multimediálního systému obsahuje volbu k aktivaci palubního asistenta „Hey Lexus“. Uživatel tak může snadno používat hlasové příkazy k volání, ovládání audiosystému či klimatizace a vyhledávání na síti. Standardem je podpora chytrých telefonů prostřednictvím Apple CarPlay (bezdrátově) nebo Android Auto (přes kabelové připojení). V duchu tradiční japonské pohostinnosti Omotenashi, kterou je Lexus proslulý, může majitel přes mobilní aplikaci Lexus Link na dálku zamykat a odemykat dveře vozidla nebo např. ovládat klimatizaci.

 

NOVÝ LEXUS UX

PROZKOUMEJTE STYL A LUXUS

NOVÝ LEXUS UX

ŠPIČKOVÉ UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ

Modernizované UX přináší nový multimediální systém Lexus MM21 s rychlejší odezvou, intuitivnějším uživatelským ovládáním a vylepšenými funkcemi. Palubní dotykový displej se zvětšil na 12,3", resp. 8". Součástí středového panelu jsou nyní ovladače vyhřívání předních sedadel a je zde i osvětlená přihrádka před ovládacím panelem klimatizace s místem pro velký chytrý telefon.

K praktičnosti ovládání přispěla optimalizace uspořádání jednotlivých prvků. Výrazný nárůst výpočetního výkonu se odrazil v rychlejší odezvě. Standardem je cloudová navigace s „trvalým připojením“, zpřístupňující dopravní informace v reálném čase pro snazší plánování tras.

 

NOVÝ LEXUS UX

VYSPĚLÉ BEZPEČNOSTNÍ SYSTÉMY

S paketem technologií Lexus Safety System +2.5 je nové UX bezpečnější než kdy dříve. Špičkový systém varuje před riziky a v případě potřeby sám zakročí, aby zabránil nehodě. Dynamický tempomat řízený radarem je vybaven funkcí snižování rychlosti v zatáčkách, která automaticky reguluje rychlost vozidla v závislosti na poloměru zatáčky.
NOVÝ LEXUS UX

NOVÁ VÝBAVOVÁ LINIE F SPORT DESIGN

Vnější vzhled vylepšuje vřetenovitá maska, do jejíhož černého rastru se promítl typický motiv písmene „L“, zatímco čistě černé orámování ve spodní části zdůrazňuje přikrčený postoj vozu. Tentýž vzor se opakuje u zvětšených rámečků kolem mlhových světel a zdrojů pro přisvěcování do zatáček v předním nárazníku. Z dalších prvků výbavy jmenujme čalounění sedadel syntetickou kůží, vyhřívání předních sedadel, dvouzónovou automatickou klimatizaci, zadní kameru, automatické stěrače, chromové střešní ližiny a černé lemy kolem podběhů kol.
NOVÝ LEXUS UX

UX F SPORT

Přepracované UX F SPORT je standardně vybaveno adaptivním odpružením AVS a sportovními vzpěrami na obou nápravách. Ty přispívají k ostřejšímu handlingu tohoto provedení, rychlejším reakcím podvozku a hladké jízdě na všech površích. Systém řízení AVS byl upraven tak, aby podle potřeby hladce přepínal na vysokou tlumicí sílu k potlačení náhlých změn v chování vozidla. K vylepšení citlivosti řízení napomohlo nové tuhé spojení mezi horním upevněním převodky řízení a prvkem zavěšení. Tlumicí síla tlumičů byla upravena ve prospěch optimálních jízdních schopností.