OBJEVTE LEXUS

HYBRIDNÍ TECHNOLOGIE

Seznamte se s nejlepšími hybridními technologiemi, které Lexus uvedl jako první a neustále je zdokonaluje. Můžete mít vše: nízkou spotřebu paliva, nízké emise, agilní výkon a přepychově hladkou jízdu.

VEDOUCÍ POSTAVENÍ MEZI HYBRIDY

Hybridní technologie Lexus si po celém světě stále drží prim. Byli jsme prvním, kdo jako průkopník uvedl plně hybridní pohon, a od té doby naši technologii neustále zdokonalujeme. Náš špičkový systém po celém světě vyzkoušelo již přes milion řidičů, kteří absolvovali miliony kilometrů.

Vícestupňový hybridní pohon

Neustále posouváme hranice možného ve světě hybridního pohonu, daleko nad vaše očekávání. Nyní si můžete vyzkoušet nový revoluční systém od Lexusu: vícestupňový hybridní pohon pro LC 500h a LS 500h.

Převodovka CVT s plynule měnitelným převodem byla doplněna o čtyřstupňové automatické ústrojí. Systém řazení se chová jako desetistupňové převodové ústrojí, zde ve spolupráci se zážehovým motorem LC 500. Řidič může bleskově a bez prodlevy řadit pomocí pádel pod volantem.

A výsledek? Ještě vyšší požitek z agilní jízdy. Dynamický, rychlý a se skvělou zpětnou vazbou: toto je historicky nejagilnější hybridní systém, nejlépe připravený podávat sportovní výkony. Nezkrotný výkon pocítíte okamžitě po sešlápnutí akceleračního pedálu. Při uvolněném tempu si zase můžete vychutnávat inteligentní pohon s minimální spotřebou. Vícestupňový hybridní pohon udává tón podle potřeby. S dalším vývojem hybridních technologií se bude prosazovat i v jiných modelech Lexus.

Systém drive mode select

Hybridní pohon Lexus průběžně sleduje jízdní podmínky a hladce rozhoduje o zdroji hnací síly, aby volba byla vždy optimální. Pokud však chcete, způsob jízdy si můžete zvolit sami: na elektřinu, v kombinovaném režimu, nebo čistě na benzín.

Můžete být tím, kdo rozhoduje: od rozjezdu přes zrychlování a jízdu ustálenou rychlostí až po zpomalování. Po celou cestu nebo jen její část. Společně se svým vozidlem můžete dosáhnout nižších emisí nebo agilnějšího výkonu.

V režimu Normal je zajištěna optimální rovnováha mezi spotřebou paliva a výkonem motoru. Režim Sport přináší rychlejší a dynamičtější odezvu škrticí klapky pro výraznější zpětnou vazbu. A v režimu ECO se utlumí reakce škrticí klapky, výkon motoru a nastavení klimatizace ve prospěch spotřeby paliva.