1. New cars
  2. ES
Definujeme nové srovnávací měřítko kultivovanosti jízdy: bezchybné jízdní chování ruku v ruce se 4. generací hybridního pohonu Lexus s autonomním dobíjením a pokročilým bezpečnostním systémem Lexus Safety System +. Pro nejnovější ES 300h jsme v souladu s naší zásadou průběžného zlepšování posunuli multimédia a konektivitu na novou vyšší úroveň, a abyste si nové kvality mohli naplno vychutnat, vytvořili jsme svěží interiér ve světle pískovém odstínu Ammonite.
  • PŘES 3 MILIONY PRODANÝCH VOZŮ ES 

     

    Nesmírně nás těší, že pro Lexus ES, nejoblíbenější sedan z naší nabídky, se rozhodlo již přes 3 miliony zákazníků. Tuto hranici jsme překonali pouhých 5 let od uvedení tohoto modelu v západní Evropě. 

  • MIMOŘÁDNĚ NÍZKÁ SPOTŘEBA PALIVA ES 300h ZA REÁLNÝCH PODMÍNEK V ECOTESTU ADAC 

    Ecotest autoklubu ADAC pomáhá zákazníkům objektivně hodnotit ekologické vlastnosti vozidel provozovaných v Německu. 

     

  • POROZUMĚNÍ EMOCÍM

     

    Při příležitosti uvedení nového hybridu ES 300h s autonomním dobíjením jsme vydali jedinečný reklamní spot se schopností inteligentně reagovat na emoce diváka.                                                               

PUSTÍME SE DO TOHO? VYBRAT MOTOR

VYBRAT STUPEŇ VÝBAVY:

5 Možnosti

Žádné výsledky

  • ES - Elegance - 4dveřový sedan

    ES Elegance

    Hybrid
    4dveřový sedan
    • +
      Inteligentní parkovací senzory, vpředu a vzadu
    • +
      Asistent pro udržení jízdy v jízdním pruhu - LTA
    • +
      Asistent rozpoznávání dopravních značek - RSA

    Prozkoumat

    Od

    1 396 000 Kč

    Elektronicky řízená převodovka (E-CVT) - 4x2 | 4X2
  • ES - Business Edition - 4dveřový sedan

    ES Business Edition

    Hybrid
    4dveřový sedan
    • +
      Inteligentní parkovací senzory, vpředu a vzadu
    • +
      Asistent pro udržení jízdy v jízdním pruhu - LTA
    • +
      Asistent rozpoznávání dopravních značek - RSA

    Prozkoumat

    Od

    1 533 000 Kč

    Elektronicky řízená převodovka (E-CVT) - 4x2 | 4X2
  • ES - Prestige - 4dveřový sedan

    ES Prestige

    Hybrid
    4dveřový sedan
    • +
      Inteligentní parkovací senzory, vpředu a vzadu
    • +
      Adaptivní ovládání dálkových světel - BladeScan™
    • +
      Asistent pro udržení jízdy v jízdním pruhu - LTA

    Prozkoumat

    Od

    1 637 000 Kč

    Elektronicky řízená převodovka (E-CVT) - 4x2 | 4X2
  • ES - Prestige Plus - 4dveřový sedan

    ES Prestige Plus

    Hybrid
    4dveřový sedan
    • +
      Inteligentní parkovací senzory, vpředu a vzadu
    • +
      Trojité LED světlomety
    • +
      Adaptivní ovládání dálkových světel - BladeScan™

    Prozkoumat

    Od

    1 687 000 Kč

    Elektronicky řízená převodovka (E-CVT) - 4x2 | 4X2
  • ES - Luxury - 4dveřový sedan

    ES Luxury

    Hybrid
    4dveřový sedan
    • +
      Inteligentní parkovací senzory, vpředu a vzadu
    • +
      Trojité LED světlomety
    • +
      Adaptivní ovládání dálkových světel - BladeScan™

    Prozkoumat

    Od

    1 922 000 Kč

    Elektronicky řízená převodovka (E-CVT) - 4x2 | 4X2

JÍZDNÍ SCHOPNOSTI

  • VELMI TUHÁ A SOUČASNĚ LEHKÁ PODVOZKOVÁ PLATFORMA

    ES 300h díky mimořádně tuhému podvozku a karoserii zprostředkuje nadprůměrně kultivovanou a stabilní jízdu. K minimalizaci hmotnosti a optimálním jízdním schopnostem přispívá pokročilé spojování laserem s housenkovými svary, použití lehkých materiálů a nejnovější technologie lepicích hmot. Tuhost vozu dále zvyšuje vzpěra mezi věžemi úchytů zavěšení v motorovém prostoru a přepracovaný prvek zavěšení zadních kol.

  • 4. GENERACE HYBRIDNÍHO POHONU S AUTONOMNÍM DOBÍJENÍM

    ES 300h s hybridním pohonem 4. generace s autonomním dobíjením – který spojuje ultra hospodárný benzínový motor 2,5 litru pracující s Atkinsonovým cyklem a výkonný elektromotor – disponuje výkonem 218 koní (160 kW) při spotřeba paliva již od 5,1 l/100 km. A jelikož ES 300h absolvuje významnou část cesty v režimu EV s nulovými emisemi, můžete se těšit i na podstatně nižší emise CO2 (115 g/km) než u sedanů s konvenčním pohonem.

  • REŽIM ELEKTROMOBILU (EV) 

                                                                                      Při rozjezdu a za nižších rychlostí jízdy se k pohonu ES 300h používá výkonný přední elektromotor využívající energii z hybridní baterie. V těchto situacích si můžete vychutnávat prakticky neslyšitelný čistě elektrický pohon. U našich hybridů s autonomním dobíjením odpadá hledání elektrických zásuvek, ale přesto podporují čistě elektrický režim EV bez zapínání spalovacího motoru.

Benzínový motor 2,5 litru používá technologii rychlého spalování, díky níž vykazuje jeden z nejlepších parametrů termodynamické účinnosti napříč všemi motory v historii. Výsledkem použitých opatření je vyšší výkon bez nárůstu emisí či spotřeby paliva. K dosažení těchto výsledků napomohlo použití přímých sacích kanálů, zvětšení úhlu ventilů a laserové opracování ventilových sedel. Z řešení napomáhajících k dosažení špičkových parametrů jmenujme olejové čerpadlo s proměnným zdvihovým objemem, vstřikovače s vícero otvory a systém proměnného časování sacích ventilů VVT-iE.

Ústrojí navržené s cílem hladce kombinovat výkon produkovaný elektromotorem / generátorem energie a spalovacím motorem 2,5 litru využívá víceosé uspořádání elektromotorů, jehož výsledkem je celkové zkrácení převodovky. Ve snaze zajistit bezprostřední přenos hnací síly a zmenšit rozměry bylo klasické planetové soukolí nahrazeno převodem s paralelní hřídelí a multifunkčním převodovým soukolím.

NiMH baterie pod zadními sedadly, navržená pro celou dobu životnosti vozidla, slouží k pohonu elektromotoru a ukládání energie generované během jízdy a brzdění. Uvedené řešení bylo možné použít díky zmenšení výšky baterie a nasazení kompaktnějšího systému chlazení. Způsob uložení baterie přispěl k zachování místa pro zavazadla a lepšímu rozložení hmotnosti ve prospěch handlingu.

BEZPEČNOST

  • LEXUS SAFETY SYSTEM +

                                                                              Organizace Euro NCAP označila ES 300h při jeho uvedení na trh za ‘nejbezpečnější velký rodinný vůz’ a ‘nejbezpečnější vůz s elektrickým/hybridním pohonem’. Inovativní technologie, jako například Lexus Safety System + včetně průkopnického předkolizního bezpečnostního systému, nyní s detekcí chodců v noci a rozpoznávání cyklistů za denního světla. 

  • PŘEDKOLIZNÍ BEZPEČNOSTNÍ SYSTÉM

                                                                                Předkolizní bezpečnostní systém doposud nabízel detekci vozidel přijíždějících v protisměru a chodců ve dne; nyní podporuje i rozpoznávání chodců v noci a cyklistů ve dne.  Díky vyšší citlivosti a většímu dynamickému rozsahu kamery se snižuje riziko nehody v noci, např. když je obtížné spatřit chodce v prostoru před světlomety vozidla přijíždějícího v protisměru. Další výhodou je široký úhel detekce milimetrového radaru, což umožnilo rozpoznávat cyklisty za denního světla.

  • DYNAMICKÝ TEMPOMAT ŘÍZENÝ RADAREM

    Systém využívá radar v pásmu milimetrových vln společně s kamerou k rozpoznávání vpředu jedoucího vozidla a udržování odpovídajícího odstupu. Když vozidlo před vámi zastaví, automaticky se zastaví i vaše ES. Když se vozidlo vpředu rozjede, ES se také rozjede a pokračuje v jeho sledování. Systém snižuje únavu řidiče za situací vyžadujících časté rozjíždění a zastavování.

Systém rozpoznávání dopravních značek (RSA) v modelu ES sleduje dopravní značení a poskytuje řidiči příslušné informace na multi-informačním displeji. Díky propojení s dynamickým tempomatem řízený radarem (DRCC) si řidič může rychle přenastavit rychlost jízdy v souladu s rychlostním omezením, které detekoval systém RSA.

Asistent semiautonomní jízdy pomáhá řidiči udržovat vůz uprostřed jízdního pruhu. Rovněž dokáže pomáhat při projíždění zatáček, kdy podporuje i zatáčky o menším poloměru než u předchozí verze systému. Pokud asistent usoudí, že by vozidlo mohlo začít z jízdního pruhu vyjíždět, přepne do režimu prevence neplánovaného vyjetí z pruhu, aby pomohl vrátit se doprostřed daného jízdního pruhu.

Lexus Safety System + může za pomoci asistenta pro odbočování na křižovatkách rozpoznávat vozidlo přijíždějící v protisměru nebo chodce při odbočování vlevo či vpravo na křižovatce.

Dynamický tempomat řízený radarem s funkcí pro zpomalování v zatáčkách automaticky sám zpomalí vozidlo pokud usoudí, že je rychlost s ohledem na poloměr zatáčky příliš vysoká.

Při výskytu jiného vozidla, chodce či cyklisty ve vaší těsné blízkosti nebo v zamýšlené trajektorii jízdy vám nouzový asistent řízení ve výbavě ES pomůže správně natočit volant s ohledem na stabilitu vozidla a jeho udržení v příslušném jízdním pruhu. 

Výsledkem 13 let výzkumu a vývoje značky Lexus je volitelně dodávaný systém adaptivních dálkových světel BladeScan®, který Lexus uvedl jako první na světě. Uvedený systém oproti LED světlometům zprostředkuje širší zorné pole za jízdy po setmění. Funguje tak, že světlo z dvanácti LED zdrojů promítá na zrcadlo ve tvaru čepele, rotující rychlostí 6000 ot/min.; paprsky dálkového světla následně vycházejí ven skrz sklo světlometu. Detailní testování ukázalo, že s adaptivními dálkovými světly BladeScan® řidič zaznamená chodce i dopravní značky ve větším předstihu (56 m oproti 32 m v případě konvenčních systémů), aniž by však docházelo k oslňování ostatních řidičů.

ES opět posouvá bezpečnostní parametry prostřednictvím ucelené sestavy deseti airbagů již ve standardu. Jedná se o čelní a kolenní airbagy pro řidiče a předního spolujezdce, boční airbagy vpředu i vzadu, resp. hlavové airbagy pro všechna boční okna.

SMĚLÝ DESIGN

  • VÝRAZNÁ PŘEDNÍ MASKA 

    Nepřehlédnutelným designovým prvkem je smělá přední maska s trojicí LED světlometů, vyvedená v typickém duchu značky Lexus. Manažerskému sedanu, dávajícímu na odiv styl a sofistikovanost, maska propůjčuje vyzývavý náboj.

  • LINIE STŘECHY V DUCHU MODELŮ KUPÉ

    Na originálním charakteru ES má podíl elegantní linie střechy, inspirovaná stejnou měrou sportovními kupé jako velkorysými sedany, zde s důrazem na přikrčený postoj vozu a jeho vylepšenou aerodynamiku. Elegantně sportovnímu naturelu nejnovějšího ES 300h dokonale sekundují výrazná kola a lakování v odstínu šedá Sonic. 

  • LED SVĚTLOMETY S TROJICÍ ZDROJŮ

    Do atraktivních jednotek světlometů jsou zabudovány tři velmi malé LED jednotky, zajišťující mimořádně kvalitní rozptyl světla. Světlomety se sekvenčními ukazateli směru jsou dále vybaveny mlhovými světly pro dobrý výhled vpřed i za snížené viditelnosti v mlze. Mlhová světla u vozidel vybavených adaptivními dálkovými světly (AHS) zamezují oslňování ostatních řidičů za jízdy v mlze po setmění.

Zvolte 17" dvoubarevná kola s broušenými povrchy a středně šedým metalickým lakem; nebo vyberte 18" kola s novým dvoubarevným barevným schématem, které je kombinací broušených povrchů a tmavě šedého metalického laku; nebo dejte přednost 18" protihlukovým kolům s výrazným chromovým povrchem (hyper chrome). 

MODERNÍ TECHNOLOGIE

  • SYSTÉM SLEDOVÁNÍ SLEPÉHO ÚHLU 

                                                                                                                                                                                    Radarová čidla v rozích zadního nárazníku detekují vozidla ve vedlejších pruzích, která nejsou vidět ve vnějších zpětných zrcátkách. Pokud dá řidič znamení o změně směru jízdy a do jeho mrtvého úhlu výhledu vjede jiné vozidlo, okamžitě se aktivuje výstražný signál v příslušném zpětném zrcátku.

  • SYSTÉM SLEDOVÁNÍ PROVOZU V PŘÍČNÉM SMĚRU ZA VOZIDLEM

                                                                                    Systém sledování provozu v příčném směru za vozidlem pomáhá zamezit kolizím při pomalém couvání na parkovištích. Sleduje prostor za zádí ES, a pokud usoudí, že hrozí riziko střetu s jiným vozidlem, sám upraví rychlost. Podle potřeby vás sytém upozorní zvukovou výstrahou, varováním na displeji a ve zpětných zrcátkách, či dokonce sám zabrzdí. 

  • PARKOVACÍ ASISTENT LEXUS / PANORAMATICKÉ ZOBRAZENÍ OKOLÍ VOZU

    Parkovací kamera a monitor Lexus* pomáhají s couváním na parkovací místa. Na středovém displeji se promítá obraz místa, na které se chystáte couvat, včetně virtuálních vodicích čar pro správné navedení kol. Manévrování v úzkých prostorách usnadňuje systém panoramatického zobrazení okolí vozu s prakticky úplným rozhledem 360° kolem celého vozidla. Systém rovněž generuje virtuální 3D obraz vašeho ES včetně vodicích čar na displeji, aby vám usnadnil obtížné manévrování na úzkých místech ve městě.

Údaje vozidla se promítají v barvách přímo na čelní sklo. Head-up displej o rozměrech 260 × 97,5 mm umožňuje sledovat např. pokyny navigace, nastavení audio soustavy nebo bezpečnostní prvky bez zbytečného odklánění zraku od vozovky.

Architektura průkopnického audiosystému Mark Levinson® PurePlay byla navržena s cílem zprostředkovat každému členu posádky tu nejefektnější, nejpreciznější a nejčistší reprodukci zvuku, jakou kdy na palubě vozu zažil. Technologie PurePlay účinně využívá několik technologií k zajištění zcela mimořádné reprodukce zvuku ve vozidle. Po celé kabině je ve výšce ramen rozmístěno celkem sedm reproduktorů Unity™ k vylepšení akustiky a dosažení optimální synergie tónů; v prostoru pod zadním oknem se nachází velký subwoofer (265 mm).

Nejnovější mapy se svěží grafikou na 12,3" dotykovém displeji a celou řadou mapových voleb (např. hledání bodů zájmu) je možné aktualizovat na dálku pomocí technologie Over The Air (OTA). Uvedený systém pro ještě vyšší pohodlí zahrnuje i elektronickou uživatelskou příručku. K hladkému cestování přispívají mj. online služby dopravních informací v reálném čase, hledání volných parkovacích míst, vyhledávání čerpacích stanic, předpovědi počasí nebo vyhledávání Google.

ES s podporou technologií Apple CarPlay® a Android Auto® (v obou případech bezdrátových) umožňuje snadno zobrazovat a používat oblíbené aplikace chytrého telefonu přímo na obrazovce centrálního displeje.

Díky propojení s novou mobilní aplikací Lexus Link+ zůstáváte se svým ES ve stálém kontaktu. Lexus Link+ nabízí hladký přístup např. k těmto online službám:

 

  • Analýza jízd: sleduje vaše trasy nebo způsob jízdy a umožňuje zaznamenávat služební cesty. 
  • Hybridní trenér: pomáhá jezdit s vaším ES 300h co nejhospodárněji.
  • Najdi moje vozidlo: zjistí polohu vozidla a navede vás zpět k vašemu vozu Lexus.
  • eCare: umožňuje spravovat servisní úkony a údržbu vašeho ES.
  • Varovné kontrolky: vysvětluje všechny varovné kontrolky a případné kroky, které je třeba udělat.
  • Stav vozidla: dá vám vědět v případě, že jste nechali otevřená okna vozidla nebo zapomněli vypnout světlomety. Též můžete zkontrolovat, zda jste vozidlo nezapomněli zamknout.
  • Ochrana baterie: sleduje stav nabití 12V baterie vašeho vozidla. 
  • Dálkové ovládání: z pohodlí svého domova můžete na dálku odmrazit čelní sklo svého ES, či dokonce na dálku vozidlo zamknout a odemknout. 

Jako majitel ES můžete automaticky a zdarma využívat všech výhod paketu Lexus Link Standard Connectivity, a to po celou dobu životnosti svého vozidla. Po první 4 roky vlastnictví vozu je navíc k dispozici paket Lexus Link Premium Connectivity; po uplynuté této lhůty se nabízí formou předplatného. Zahrnuje několik funkcí, jako je například:

 

  • Cloudová navigace a hlasový asistent,
  • Události na trase a dopravní informace v reálném čase,
  • Volná parkovací místa na ulici i na parkovištích, 
  • Dálkové ovládání klimatizace: dálkové ovládání klimatizace, vyhřívání volantu a vyhřívání sedadel.
DALŠÍ INFORMACE O NAŠICH PŘEDVÁDĚCÍCH JÍZDÁCH

NÁŠ PŘÍSLIB PŘEDVÁDĚCÍ JÍZDY

Vydejte se vstříc úžasným zážitkům při předváděcí jízdě Lexus, vyberte si vozidlo, místo i délku jízdy podle vlastního přání.

VÝHODY PRO MAJITELE

Naším cílem je zajistit, aby vlastnictví jakéhokoli vozu Lexus bylo úžasným zážitkem. V rámci tohoto úsilí nabízíme služby na míru se zohledněním vašich osobních potřeb i nároků vašeho vozidla. Námi nabízené výhody zahrnují:

 

  • Tříletou záruku (s omezením na 100 000 km),
  • Bezplatnou asistenční službu po dobu 3 let,
  • Záruku na hybridní baterii po dobu 5 let,
  • Každoroční bezplatnou kontrolu stavu hybridního systému,
  • Aplikace Můj Lexus a Lexus Link+.

OSTATNÍ MODELY

POST https://dxp-webcarconfig.lexus-europe.com/v1/model-filter-results/cz/cs?path=submodels%2F82bb35a9-e41e-4809-bca8-2be543ec22a3

Forced client side injection based on cached strategy